1. Gisteren gaan eten bij Andaluz al met al niet de beste tapaz ervaring.
    Eten is niet bereid door een echte kok maar komt allen uit aangevoerde gerechtjes die op een bordje of schaaltje worden geserveerd met een eenvoudige opmaak.
    Er is geen gerechtje dat er daadwerkelijk uitspringt en waar ze zich mee kunnen onderscheiden.

Concept op zich is leuk en je kan zien dat men er zijn uiterste best voor doet om het tot een succes te maken maar er ontbreekt een goed keuken en daadwerkelijke horeca ervaring. Ik gun het ze dat het gaat lukken om het succesvol te maken maar er moet veel gaan gebeuren om de drukte die ze nu hebben vanwege de reclame die ze maken via Groupon ook te kunnen vasthouden. De meeste gasten gisterenavond waren er met een groupon bon, wij waren volle betalers dus hebben geen waar voor het geld gekregen.
    Ik zie dit als positieve feedback want het is duidelijk te zien dat er gewerkt voor met een ideaal.