1. Gisteren voor de 2e keer bij 't zusje in Uden geweest, en voor de 2e keer een top avond avond gehad.

Vorige keer met mijn vriendinnen, nu met mijn vriend. Mijn vriend is geen makkelijke eter (lust geen vis, biefstuk en weinig groente / sausjes) maar ook voor hem was er meer dan genoeg keus. Hij probeert niet graag nieuwe dingen maar bij 't zusje dus wel, en hij vond het nog lekker ook!

De kaart is gevarieerd en erg uitgebreid. Heerlijke kleine gerechtjes en ze houden overal rekening mee. Wij hadden een aantal gerechtjes zonder saus besteld en toen de bediening het kwam brengen, zeiden ze er ook netjes bij dat het zonder saus was.

Super sfeervol en knus restaurant, aangename temperatuur, het eten was van goede kwaliteit en ook goed warm (niks zo erg als koud eten!). Er werd tijdig gevraagd of we nog wat te drinken wilden en er was zelfs een rokerslounge. De wijn was erg lekker, maar de glazen mochten best iets groter hihi ;)

Ik had geen betere manier kunnen bedenken om te vieren dat wij 2 jaar samen waren. Echt een aanrader, ook voor moeilijke eters. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten.