1. Via Groupon zijn mijn schoonzus en ik, 5 maart, voor het eerst gaan eten bij de Bon Vivant; we hadden gereserveerd, er was een leuke tafel, maar er was ook nog plaats in de (besloten) ruimte voorin, dus we zijn daar samen gaan zitten. De enige reden dat ik een 9 heb gegeven voor eten en drinken (ipv een 10), is dat de portie's voor een grote eter misschien wat te klein waren; (wij gingen voor het 3 gangen menu, waar heel veel keus in was) voor ons waren de portie's NIET te klein, maar ik denk dat er zonder problemen extra groente of aardappeltjes waren gebracht. En de smaak was voortreffelijk! De sfeer, maar met name de service, was perfect! De 2 gastvrouwen, die er die avond waren, moeten gekoesterd worden! ZO gastvrij en vriendelijk....een verademing! Die 2 dames, dat wil ik hier benadrukken, hebben er mede voor gezorgd, dat onze avond niet meer stuk kon! Wij komen ZEKER terug, ook met onze kinderen en dan reserveren wij de besloten ruimte voorin; plaats voor 11 personen...geweldig leuk!

We hadden (bijkomstigheid) ook nog eens parkeerplaats voor de deur, wat na 14 uur gratis is.

Tot gauw, Bon Vivant!