Op dit adres zit nu: Bistro Nostalgie

1. Begin 2009 hebben ik en mijn vriendin gegeten bij dit restaurant.
    De eerste indruk van het restaurant was slecht, het zag er sjofel en niet schoon uit.
    De tafels en stoelen waren aan hun levenseinde en er is in elke tafel ook nog een soort frituur ingebouwd. Die frituur is gevuld met oud vet, het ruikt onfris.

Misschien is het grillen wel goed, gezien de andere recensies, maar het gewone eten niet.
    Ondanks een bijna leeg restaurant hebben wij een halfuur moeten wachten op een eenvoudige gerecht.
    Het eten werd lauw geserveerd, mijn vriendin haar gevraagde extra groenten zaten er niet bij. Ik heb het eten teruggebracht, maar de tweede keer was het eten nog steeds lauw. Het eten zelf was smakeloos.

Halverwege ons gerecht ging de eigenaar zelf eten, de andere gasten mochten daarom zelf het bier uit de koelkast pakken.
    Ik ga er tenminste van uit dat het de eigenaar was, ik heb er niemand anders gezien.
    Volgens mij is het inmiddels verbouwd en heet het De Nieuwe Puur, maar het lijkt er niet op dat restaurant een nieuwe eigenaar heeft.
    Enfin. Wij komen niet weer terug.