1. Hier komen we nooit meer terug! Begrijp mij niet verkeerd: het eten is lekker, maar voor een chef die er prat op gaat op hoog niveau gekookt te hebben, is het niveau van gastvrijheid bedroevend laag!
    Voorgerecht prima, hoofdgerecht prima, redelijke wijn. Edoch, bij het brengen van het nagerecht werd ons, zonder vraag vooraf of we daar mee akkoord gingen, doodleuk medegedeeld dat de cheesecake op was en was vervangen door tiramisu. Voor drie van ons geen probleem, maar ik vind, mogelijk als enige in Nederland, tiramisu niet lekker en had mij verheugd op de cheesecake. De bediening ging kijken of er nog een stukje cheesecake over was!? De rest van het nagerecht heb ik opgegeten, de tiramisu werd door een van de tafeldames opgegeten. Niets meer gehoord, tot de bediening de borden kwam weghalen. 'Er was geen cheesecake meer'. Op mijn mededeling dat ik daar geen genoegen mee nam en een vervanging voor de cheesecake wilde, werd mij gevraagd of ik de kaart nog wilde zien. Daarvan koos ik de Luikse wafel met de mededeling dat ik geen ijs wilde, want dat had ik reeds gehad. Toch werd er een (lekkere) Luikse wafel mét appel én ijs neergezet. Tot zover nog geen ramp, tot de rekening kwam, waar doodleuk de Luikse wafel voor het volle bedrag was gerekend. Ik vertelde de serveerster dat ik dat niet wilde betalen. Zij is dat gaan navragen bij de baas (die ik overigens niet meer te zien heb gekregen, hij liet de bediening het vuile werk opknappen) . Ik moest de Luikse wafel a 7,35 toch betalen, omdat ik de rest van het nagerecht wel had opgegeten. Ja, daarom had ik ook de Luikse wafel zonder ijs gevraagd. Enfin, ik heb de rekening a 227,50 maar betaald om de gezellige avond geen naar einde te geven. Maar nogmaals, hier komen we nooit meer.

6,1