1. T. Verscharen

Bediening was, is en blijft waarschijnlijk een drama. Het eten echter is goed. Stifado van Mama en gyros speciaal zelfs aan te bevelen. Geruime tijd geleden hebben we nadat de voorgerechten al opgediend waren zelf maar om bestek gevraagd. Bij 2 voorgerechten ontbrak toen het brood. Ook gisteren weer van alles mis. Bestelling doorgegeven, consumpties ontvangen maar weer was en bleef tafel maagdelijk blank. Bij 3 andere tafels zagen we weer dat nadat gerechten al op tafel stonden het bestek en servet werd gehaald. Bij ons kwam de chef na 40 minuten zelf de salades brengen en zag dat er geen bestek lag. Dat heeft hij dus naar gehaald. Tot overmaat van ramp komen na totaal 1 uur en 5 minuten de 4 hoofdgerechten. Gevraagd waar de voorgerechten bleven. Kregen als antwoord dat die per abuis bij een andere tafel geserveerd waren. Nadat we al 5-10 minuten aan hoofdgerecht bezig waren kwam de chef met de 4 voorgerechten en de melding dat we die gratis kregen voor het ongemak. Dat hebben we netjes afgewezen en gevraagd waarom er 4 serveersters en de chef zelf rondlopen als er toch niet op de gasten / tafels wordt gelet? Er zit nul komma nul systeem in dit restaurant. Is het nu zo moeilijk om gasten aan een gedekte tafel te laten plaats nemen of bij aanreiken van menukaart bestek neer te leggen? Nog afgezien van de incomplete in niet geserveerde gerechten. Twee keer mis dus nooit meer!

6,5