Op dit adres zit nu: Bambuddha

1. Zeer slechte ervaring! Hebben toen we binnenkwamen direct drinken besteld, het duurde en duurde en duurde maar, scheen ze onze bestelling vergeten te zijn door te geven, kan gebeuren natuurlijk. Maar ze ging weer gewoon verder met andere mensen hun drank te brengen en wij konden weer lang wachten. Je kunt daar ook voor 5 euro p.p. extra via een kaart sushi bestellen en vroegen dat meisje hoe dat werkte.. wist ze niet en zei dat ze iemand naar onze tafel zou sturen om het uit te leggen. We moesten weer ontzettend lang wachten voor er iemand het kwam vertellen. Nou 2,5 uur kon je onbeperkt sushi bestellen, per ronde 5 stuks p.p. Nou het is bij ons maar bij een 1 ronde gebleven, want het eten kwam maar niet, terwijl we al een aantal keren doorgegeven hadden dat we er op zaten te wachten. Bij die ene ronde waren ze ook de salades vergeten en na weer een aantal keren vragen kwam het eindelijk. We kregen wel na afloop een gratis kopje koffie omdat we zo lang moesten wachten, maar dat maakte de stress die we gehad hadden echt niet minder. Het scheen dat ze op een doordeweekse dag niet verwacht hadden dat het druk zou worden... kom op nou zeg, het was kerstvakantie! Jammer dat het zo gelopen is, want het eten was echt heel lekker!!

5,1

1. Die dag was de shusiebar net ingevoerd en moest het personeel daar heel erg aan wennen,Ik was daar op die dag net niet,maar heb wel gehoord wat daar toen aan de hand is geweest.Ik werk daar op dinsdag en zal je verzekeren dat er dan zeker een goede service zal zijn.
    Soms is het ook heel erg inschatten hoeveel mensen er op een dag komen eten, en is daar soms heel moeilijk op in te spelen hoeveel personeel je dan moet inzetten.
    vervangend manager Brigitte, Wok de Geulhof.