1. Sindskort is Lungo Mare overgenomen door twee enthousiaste heren (Fred en Patrick) die van plan zijn om dit voorheen wat stoffige restaurant een nieuwe italiaans getinte wind in te blazen... Daar wij deze twee heren kennen hebben wij een bezoekje gebracht woensdag (20-11-2013) om te gaan proeven.
    Een hartelijk ontvangst van twee gezellige gastheren was het begin.. Door het slechte weer was de zaak niet geheel vol maar onze tafel die we hadden gereserveerd stond netjes klaar. Het restaurant was nog niet geheel klaar met de verbouwing maar daar hebben we niets van gemerkt. Een heerlijke Siciliaanse rode wijn werd geadviseerd en daar hebben we van genoten. Prijs/kwaliteit verhouding een dikke 8! Verassende warme broodjes met heerlijke boter en pesto kwamen goed door. Het voorgerecht (ossenhaascarpaccio) was rijk van smaak en zeker een aanrader. Alle tijd werd genomen om ons voor te bereiden voor het hoofdgerecht . Gekozen werd door ons de ossenhaas met gorgonzola saus. Omringt door een heerlijke Italiaanse achtergrondmuziek moesten we ons inhouden niet te gaan schrokken... Wat een prachtig stuk vlees gecombineerd met een heerlijke saus met een zeer juiste structuur! Top! Pasta a la dente en heerlijke verse frietjes maakten dit samen met de salade compleet! Afsluitend met een lekker Italiaans bakje koffie mag ik een ieder adviseren deze twee enthousiaste heren te bezoeken! Heerlijk, gezellig en vrolijk restaurant op een gezellig Bellamypark in Vlissingen. Na ons bezoek aan Lungo Mare geef ik deze heren een 10!