1. G.van Gorkum

De bediening is uiterst vriendelijk, zorgzaam en attent. Veel oog voor detail in alle gerechten met opmerkelijk mooi servies.
    Mijn vrouw nam een vegetarische auberginelasagna en ik een mixed grill. Beide waren voortreffelijk. Bij het nagerecht kwamen opeens baklava en creme brulee van de zaak als extraatje op tafel!
    Deze mensen doen hun best het je naar je zin te maken en dat gaat ze goed af. Ook de kinderen hadden ruime keus, ze gingen voor de spareribs, die waren okay.
    Binnen is het gezellig, met twee mooie aquaria op het buffet, een lust voor het oog. Voor €90,00 waren we met twee drankjes per persoon klaar. We komen uit 't Gooi en daar betaal je heel wat meer.
    Niet heel chique, wel heel gezellig met sfeervolle verlichting en schone tafels. Deze lieve mensen verdienen iedereens klandizie en in elk geval eens een bezoek.
    G.v.Gü