Op dit adres zit nu: Bai Bun

1. J. Janssen

Wij eten regelmatig bij Si Soek en telkens worden we verrast door de lekkere geuren en de versheid van het menu. Zo ook als je meer gerechten kiest je ook nog korting krijgt. Wie wil dat niet?

Afgelopen zaterdag hebben we gebakken bananen met vanille ijs als toetje gekregen omdat we meer gerechten hadden besteld (ik was uitgehongerd en te lui om te koken). Een toetje om zeker uit te proberen. Dit keer heb ik inktvis gegeten en mijn man garnalen, yumi yumi gewoon.

Het is eens wat anders dan onze dagelijkse kost. Ik wens Sisoek heel veel Succes en veel klanten toe!!!

Vorige recensies van J. Janssen

• We komen bijna elke maand bij Si Soek in Voorschoten telkens worden we verast door de verse, smakelijke gerechten. Onze vriendin die we afgelopen zondag mee hebben genomen heeft ook nog nooit zo lekker bij een Thai's restaurant gegeten.

Dank voor alle lekkere maaltijden tot nu toe. Theo, Marrian en Jessica

• Jessica

Wij hebben heerlijk gegeten met de Shiatsu-groep Voorschoten dat wil zeggen 17 personen en 13 verschillende menu's.
    Een paar mensen uit de groep hadden al eerder van de kookkunst genoten die de kokkin klaar maakt. Hun mening was dat het eten van topkwaliteit is. Mijn man en ik kunnen het beamen wij komen geregeld in het restaurant eten. Vooraf hadden we een voorgerecht ontvangen met kleine hapjes aan een spies op een bedje van tai salade. Het hoofdgerecht werd in 1x opgediend als bijgerecht nasi of bami. Warme en koude dranken voldoende aanwezig(wijn uit Thailand). Het was GEWELDIG. Voor herhaling vatbaar.