1. Besteld.. niets gekregen. Na 45 minuten geprobeerd te bellen.. nummer constant in gesprek ong. 20 x geprobeerd. Na 1,5 UUR (!) kregen we een telefoontje. De bezorger sprak nauwelijks nederlands (net als de persoon die de bestelling aan nam) dus kreeg ik een iemand in Hoogvliet aan de telefoon waar eten bezorgd werd dat hij niet had besteld. Verkeerde adres dus. Terwijl ik het nog heb gespeld. Ik zei al dat de patat nu vast wel koud was na 1,5 uur maar toen gooide de bezorger de hoorn erop! Toen ze na ruim 2 uur weer opbelde om NOG een keer naar het adres te vragen hebben we gezegd dat ze geen moeite meer hoefde te doen. Ondanks de enorme honger had niemand zin in steenkoude patat. Er kon geen sorry of wat dan ook af. We zijn toen zelf maar naar een oude vertrouwde snackbar in de buurt gereden Wat een snackbar is Portland zeg! NOOOOOIT bestellen!