1. Woensdag 16 oktober 2013 gegeten met de hele familie (3 kinderen) fantastisch gegeten. Eerst even lekker een drankje in zon genuttigd. Vervolgens toen de zon weg was zijn we naar binnen gegaan. De bediening is uitermate correct en behulpzaam (ook naar de kinderen). Het is een vrij lastige kaart, maar met de hulp van de bediening zijn we er goed uitgekomen. Ook de kinderen hebben iets speciaals kunnen uitkiezen en de wensen van de kinderen zijn meegenomen. Wat dat betreft zijn ze heel kindvriendelijk. Het eten was heerlijk, je proeft dat het verse (biologische) producten zijn. Niet te grote porties en niet te klein. Ook het dessert wat opnieuw was aangepast door ons, smaakte verrukkelijk. Hier proef je echt het, het zelf gemaakte ijs. In een woord fantastisch. Vervolgens hebben we nog een heerlijke cappuccino genomen met 43. De kinderen hebben ook circa 3,5 uur getafeld, dit was hier totaal geen probleem, ze hebben genoten en ze hebben ook weer iets nieuws leren eten.
    Kortom wij als ervaren en kritische restaurantgangers bevelen Dining 56 dan ook ter zeerste aan.