1. Voor de 1e keer hier gegeten. Ontvangst was uiterst vriendelijk en we mochten een plekje uitzoeken. Heerlijk vrij plekje aan de zijkant gekozen. Lekker broodje met een glaasje dus dat zou goed komen voor ons gevoel. De inrichting en de sfeer is prima te noemen. Mooie gezellige inrichting en dito muziek. Voorgerecht bestond uit een heerlijke rivierkreeft salade en een carpaccio die het gemiddelde niet oversteeg. Voor het hoofdgerecht kwam met langs met een dienblad met messen. Wij mochten hier 1 van kiezen. Gezien het formaat van de messen verheugden wij ons op het volgende gerecht. De intentie van het kiezen van de messen in verhouding met het formaat vlees ontging ons blijkbaar. Hoofdgerecht bestond uit lambsrack waar de racks verbrand waren, beetje jammer. De grill royal was prima maar gezien de prijs van 27,50 met 3 gamba's voor extra 5,50 en de naam doet het iets anders vermoeden. Kwaliteit daarentegen was voldoende. Koffie na was prima met lekkernijen. Bediening was er in overvloed, de snelheid en oplettendheid daarentegen minder. Duurde lang voordat er afgeruimd werd en we zaten regelmatig met een leeg glas. Samenvattend heb ik het idee dat men het iets te hoog gegrepen heeft. Het heeft meer iets van een grand cafe dan van een bistro. Prijs kwaliteit verhouding kan beter evenals de bediening. Denk dat het allemaal wat te gemakkelijk gaat hier. Kans op herhaling is niet groot.

6,7