Op dit adres zit nu: Wereldkeuken de Braak

1. Familie van den Broek

Reeds jaren halen wij (vanaf Den Bosch!) mijn schoonmoeder op in Deurne om bij de de wok in Helmond te gaan eten. Het beviel dus heel goed. Nu is er verbouwd en het concept is veranderd. Dat is even wennen dachten wij. Je mag per keer maar 2 gerechten bestellen... beetje kaal alleen een sliptong(getje!) en 4 héle platte schijfjes courgette. Volgens de ene serveerster kon het echt niet anders, volgens de andere weer wel... wat is het nou? Verschillende keren hebben we heel lang op het eten moeten wachten, werden er gerechten vergeten te brengen, ze wisten niet naar welke tafel het moest (aldus de bediening) en verschillende keren hebben wij het eten koud moeten retouren. Al met al smaakte het niet verkeerd maar het "oude" wokken beviel ons veel beter.

Op een zeker moment werd ons gevraagd hoe het beviel hebben wij eerlijk geantwoord dat wij bij vis en courgette graag witte rijst of nasi hadden willen hebben. Volgens mevrouw ging dat niet, smaakte dat niet ivm kruiden etc en wij zouden zeggen dat hun eten niet verkeerd was! Nou breekt mijn klomp! Er werd ons iets gevraagd! Al eet ik graag aardbeien met mosterdsaus! Het is smaak/mening! Mevrouw was buiten gewoon klantonvriendelijk! Tot overmaat ramp liep ze gewoon weg bij onze tafel zonder het gesprek af te ronden. 1 van ons kreeg nog een schijnbaar vriendelijk lachje... nabetaling een koel dankje en geen goeie dag. Nou je snapt het al, héél jammer. Daar komen we nooit meer terug!! Houdoe en bedankt!