1. Bij binnenkomst zaten er 4 tafels en werd ons netjes een tafel aangewezen waar we konden zitten.
    De kaart werd gegeven en er werd gelijk een drankje opgenomen. Bediening was niet erg vriendelijk, er liepen 3 meisjes en er kon bij geen van allen een glimlach af. Toen we hadden gekeken wat we wilde eten kwam er een meisje naar onze tafel of we een keuze hadden gemaakt. Dus ze vroeg letterlijk (zonder glimlach) "en weten jullie t?' Best onaardig, dus bestelling opgenomen, op naar het voorgerecht, was niet bijzonder vooral erg simpel. (dat mag voor die prijs). Het meisje kwam onze borden weghalen zonder te vragen of het naar wens was, onze glazen waren ondertussen leeg. Na een kwartier aandacht gevraagd te hebben, zag een kok ons zwaaien en stuurde een meisje naar onze tafel en bleef stilzwijgend staan wachten tot wij uiteindelijk wat gingen bestellen (nog steeds niet vriendelijk). Ons hoofdgerecht werd op tafel gezet en verder werd er niks gezegd. De bodems van de pizza's waren erg flauw en de pasta's hadden ook niks bijzonders. Vervolgens werd weer ons bord stilletjes weggehaald en om dessert gevraagd.

Kortom, slechte chagrijnige onoplettende bediening en niet heel erg bijzonder eten. Wij hebben met elkaar gelukkig wel een leuke avond gehad, omdat we de slappe lach kregen van de service.

In ieder geval was dit de eerste en laatste keer dat we hier geweest zijn.