Op dit adres zit nu: Vis à Vis

1. De bedoeling was om in de namiddag wat te gaan drinken met z´n allen en aansluitend bij hetzelfde cafe of restaurant in Vlissingen, het diner daar te gebruiken.
    Daar ik in het verleden al vaker bij jullie kwam, adviseerde ik onze groep om naar Raymondo Vlissingen te gaan.

Ik kom daar echter (voorlopig) niet meer.

We hebben aan een ronde tafel wat te drinken besteld voor 5 personen.
    De ronde tafel was echter plakkerig en vies (suiker op tafel) en wij vroegen na het bezorgen van de drankjes, of de tafel schoongemaakt kon worden.
    Tevens vroeg ik om een bakje nootjes.
    Men heeft ons echter na ons verzoek om schoonmaak en de nootjes, vergeten. Dat kan gebeuren, maar op herhaaldelijk verzoek werd de tafel maar half (?!) schoongemaakt door een meisje.
    Ze liep heel snel weg, zodat zij ons niet hoorde om de rest van de tafel te doen. Een vervolgverzoek daarna om de tafel schoon te maken werd door een ander meisje beantwoord met `i dont speak Dutch´!!

Heh?

De gevraagde nootjes zijn niet meer gekomen. Bij het afrekenen gaf een medewerkster toe het vergeten te hebben en dat kan uiteraard iedereen gebeuren. Onze opmerkingen maakte echter volgens ons niet zo heel veel indruk, want ze deed niets om de onvrede weg te nemen.

Uiteraard zijn wij niet gebleven om te blijven eten/dineren.
    Na gepast betaald te hebben, zijn wij vertrokken en zijn bij een ander restaurant in Vlissingen gaan eten. Daar werden wij wel klantvriendelijk behandeld en hebben daar met veel plezier gegeten.

Ik adviseer om uw personeel beter te trainen op het gebied van horecabediening en gastvrijheid.
    Zelf heb ik ook in de horeca gewerkt en ja, ik weet dat het druk kan zijn. Echter het negeren van gasten is onoverkomelijk.