1. Na de heropening waren mijn vriendin en ik nieuwsgierig geworden hoe de “nieuwe” Cook nu zou zijn geworden.

Na er 's middags al even hebben gezeten voor een koffie en een biertje vroegen we of er 's avonds (op een vrijdag) nog ruimte was om een hapje te eten.

Helaas zaten ze vol, maar ze wilden wel even een belletje geven als er tóch een plekje zou zijn (we wonen op 2 min. Loopafstand, dus makkelijk). Zo gezegd, zo gedaan.

Om 21:00 helaas geen telefoontje, dus zijn we er maar even naartoe gelopen, om evt. vervolgens naar een andere eetgelegenheid te kunnen overstappen. Gelukkig troffen we het en kwam er voor onze ogen een tafeltje vrij.

Na de verontschuldigingen werden we prompt geholpen (ondanks de drukte, de zaak zat inderdaad gezellig vol).

We hebben er heerlijk gegeten. De gerechten waren van goede kwaliteit en zeer smakelijk en de huiswijn paste er prima bij. Het personeel was daarnaast (nogmaals: ondanks de drukte) heel attent.

Resumé: er is geen grote menukaart, maar wat er is, is goed. Daarnaast is het personeel attent en zit je voor wat beteft de locatie op een uniek plekje in De Baarsjes.