1. Fam. Holmes

Wij hebben er 28-08-2013 gegeten met een veilingbon en ervan genoten! De uiensoep was heerlijk met kleine stukjes geroosterd brood, apart schaaltje voor de kaas en een klein schaaltje saus. De carpaccio was voortreffelijk, rijkelijk bestrooid met pijnboompitten en heerlijke kruiden en kaas.
    Voor het hoofdgerecht kozen we allebei de gegrilde entrecôte die we medium bestelden en ook kregen. Flink schaaltje kruidenboter erbij en geserveerd op div. gegrilde groentes. Heerlijk, we hebben zelden zo'n smakelijke entrecôte gegeten! De dame blanche als afsluiting werd door ons als zeer royaal beschouwd, 3 bolletjes ijs, 2 toefjes slagroom, lauwwarme chocolade saus, een kletskop op de slagroom en gegarneerd met halve aardbeitjes. Wij kunnen dit restaurant echt aanbevelen en wij komen er zeker nog eens terug!