1. Ik was een paar dagen geleden een keer een beetje flauw en kwam bij toeval op het terras van De Roode Leeuw terecht. Een glaasje wijn (van een uitstekende kwaliteit) ging er natuurlijk in. Om echter de alcohol niet de overhand te laten krijgen heb ik er meteen maar plankje met hapjes bij laten zetten. Voor de broodnodige snack, zullen we maar zeggen.
    Een goede keuze! Ik had al vaker bij De Roode Leeuw iets gegeten en weet dus dat de kwaliteit van het gepresenteerde niets te wensen over laat. Zo ook de hapjes plank. Verschillende kaassoorten, worst en wat vis, het geheel rijkelijk bestrooid met wat loslopende noten en zaden. Ga tekeer zou ik zeggen. Het was overheerlijk, maar wel een beetje veel van het goede, wat de prijs/kwaliteit verhouding tot een positief lachertje maakt.
    Een tweede glas was dan ook onontbeerlijk.
    Een absolute aanrader voor mensen die eens een ander soort hapje willen proberen en dan ik denk hierbij vooral aan de kazen. Romig en smaakvol en waarschijnlijk van een lokale instantie.