Op dit adres zit nu: Beachclub Sneek

1. Na lang (bijna een uur) wachten kreeg ik eindelijk het eten voor mijn neus. Eén grote teleurstelling: de varkenshaas was te lang doorgebakken, geen korstje er omheen en volledig grijs in plaats van roze van binnen. De champions waren ook niet lekker... Daarnaast waren de frieten te lang doorgebakken en daardoor niet te eten! Al met al bleef alleen de sla over terwijl ik toch een flinke prijs voor het volledige bord betaald heb: €19.50. Het personeel was aardig maar niet professioneel. Zo viel er tijdens het eten een vork van onze tafel op de grond, raapte de bediende deze op en legde het, ZONDER een nieuwe te pakken, terug op de tafel. Een plasje drinken dat bij onze tafel lag (al toen we binnen kwamen...) werd niet opgeruimd. Verder viel er een lepel van het bord van de bediende op de grond, in plaats van deze op te pakken en weer op het bord te leggen, schopte het meisje de lepel voor zich uit door het restaurant heen richting de keuken... Als klap op de vuurpijl kregen wij de verkeerde rekening. €324 terwijl wij met ons gezin van 4 allemaal alleen een hoofdgerecht hebben gehad.. Pas na twee keer aandringen besefte ze dat het niet klopte en dat wij ruim €200 minder moesten afrekenen.

1,5