1. bianca sluijer

Ervaring tot twee keer toe slecht!! Zoals meerdere voor mij ook al hebben aangegeven is de bediening (met name op het terras) zeer slecht. Duurt erg lang voordat er iemand komt om de bestelling van het drinken op te nemen (hebben er nog eens op moeten attenderen dat de drankjes er nog niet waren inclusief de menukaart) Na het drankje wat uiteindelijk dan wel kwam moesten we zo lang wachten dat ik van ellende binnen maar eens ben gaan vragen hoe lang het nou nog precies duurde. We hadden 1,5 uur gewacht en waren het meer dan zat!!! Volgens de bediening zou het nog zeker een kwartier duren!!! We hebben toen maar "vriendelijk" verzocht om de drankjes af te rekenen en dat ze het eten wel mochten houden. Nou dat hebben we geweten! Gaat er een ober midden in het restaurant een discussie aan met een klant, had hij beter niet kunnen doen, heb toen maar "even" duidelijk gemaakt hoe wij erover dachten, pppffff vreselijk zeg. EN dat is nog niet alles, wij waren met een gezelschap van 7 personen, achter ons zat ook een tafel met een redelijk groot gezelschap en als die op dat moment niet werden bediend waren ze net als ons, opgestapt!! Ze gaven ons groot gelijk en die waren het ook zat. Op het moment dat wij onze biezen pakten kwam er nog een mevrouw naar binnen met het verzoek om een broodmandje voor de kinderen omdat het zo lang duurde!! En dit is ons al twee keer overkomen, nou er komt dus geen derde want we gaan hier nooit weer naartoe. Met vriendelijke groet,

2,2