1. Culinozem

Een tijdje terug bij Florence naar binnen gelopen voor een broodje. De zaak heeft de typische "Haal je eten en rot op" uitstraling. Na binnenkomst heb ik een klein broodje döner besteld, waarvoor zonder blikken of blozen 5,50 voor gevraagd werd. Toen ik op mijn bestelling zat te wachten vielen mij in de open keuken een paar dingen op; de broodjes zijn gewoon afkomstig uit de supermarkt, de keuken ziet er netjes uit, je kan zien dat het personeel amper ervaring heeft en de kebab werd uit de au bain marie geschept en daarna gebakken in, jawel; water. Na thuiskomst werd ik zwaar teleurgesteld: het vlees was aan de ene kant aangebrand en hard, en aan de andere kant koud en zompig, ik kreeg er een pitabroodje met het formaat van een damschijf bij, en er waren geen groenten te bekennen. Ik vrees dat deze tent heeft nog een lange weg te gaan heeft voordat ze een enigszins eetbaar broodje kunnen verkopen. Het mag dan wel fast-food zijn maar mensen betalen er wel voor, en het is echt niet moeilijk om een goed broodje döner te maken..

2,2