Op dit adres zit nu: Het Nieuwe Jachthuis

1. Een absolute winnaar in de omgeving Apeldoorn. Helaas vanwege de ligging kennelijk niet populair genoeg maar het restaurant en de chef verdienen meer aandacht. Heb er zelf niet voor 2011 gegeten dus hoe het toen was kan ik niet beoordelen. Maar vanaf deze datum een zeer constant niveau. Qua smaak sensaties kan de chefkok zich meten met de betere restaurants van Nederland. Qua prijs zitten ze echter op het mid niveau (let op: met de wijnen kan het natuurlijk oplopen!). Regelmatig verrast door prachtige smaak combinaties. De presentatie is ook altijd subliem. Er zijn in Apeldoorn meer restaurants waar de presentatie zeer goed is: maar de smaak valt dan meestal wat meer tegen. Bij het Jachthuis wat mij betreft absoluut niet. Regelmatig verrast terwijl ik al in veel Michelin sterren ben geweest. De bediening is uitstekend. Zeer prettige sfeer en informeel waar dat kan en formeel waar dat moet. De wijnen zijn voortreffelijk. Ook hier niets dan lof. En de brigade weet op een prettige en duidelijke manier de wijn te begeleiden. Duidelijk mensen die er echt verstand van hebben maar vooral plezier in hebben. Heb voor de sfeer een 9 gegeven omdat het niet altijd druk is. Gezellige drukte werkt soms sfeerverhogend. Maar daar kan het restaurant mijns inziens niets aan doen.