1. Onbelangrijk

Bij Mcdonalds te Geusselt Maastricht zal ik nooit meer iets bestellen.
    In december 2008 bestel ik bij de intercom van de mcdrive een aantal gerechten waaronder een salade. Nadat we betaald hebben bij loket 1 werd ons bij loket 2 doodleuk verteld dat de salade niet leverbaar is.

Ik wenste daarop mijn geld terug zodat we ergens anders konden gaan eten want ik wilde gewoon iets gezonds eten zoals een salade. Om een of andere reden konden/mochten ze ons geld, dat we net 10 seconden geleden betaald hadden, niet terug geven. We zouden een tegoed bon thuis gestuurd krijgen. Het is nu februari 2009 en hebben nog geen tegoed bon of geld terug gezien.

Dus ik voel mij bestolen.
    Ik zal nooit meer 1 euro aan mcdonalds uitgeven in welk efiliaal dan ook. Want je kan zo je geld kwijt zijn zonder dat je je bestelde gerecht leveren.

Ik heb op de mcdonalds website een klacht ingediend en kreeg daarop een brief. Toen ik een antwoord brief terug wilde schrijven kreeg ik mijn brief terug met de melding dat de geadresseerde daar niet gevestigd zou zijn terwijl dit adres wel als afzender in hun brief werd gegeven.

Al met al vind ik het een behoorlijk wazig gebeuren.
    Aangezien wij niet ons geld terug krijgen zal ik op elke website waar ik maar kan dit verhaal publiceren.

Groeten uit Maastricht