1. Fam. P.

Vorig weekend bij Cozy gegeten, op aanraden van vrienden de wereldse gerechtjes. Bij binnenkomst zat het restaurant redelijk vol, de lege tafels waren nog niet opgedekt of stonden nog vol met vieze borden en glazen. Het duurde 15 min voordat onze drankjes werden opgenomen en verder werd er niks aangeboden of gevraagd. Na 40 minuten na binnenkomst, zelf om een 2e drankje gevraagd. Bij het drankje werd ook gelijk 't voorgerecht geserveerd. Dit zag er leuk uit, maar de smaak viel iets tegen. De aspergesoep was geschift en de garnalen in tempura te lang gefrituurd, donker bruin. Wat ik ook jammer vond was dat alles in oneven aantallen was, we waren met z'n 2e. Drie plakken ham, vijf rolletjes tonijn. En de salade eigenlijk te klein was om te delen. Na de vootgerechtjes duurde 't weer bijna 45 min voordat t hoofdgerecht werd opgediend. Ook hier viel de smaak tegen. Het personeel bestond uit 2 medewerkers in de bediening, en het leek alsof ze 't niet aankonden. Het meisje zuchtte veel, stond zo nu en dan met haar hand onder haar kin op de bar te hangen, en zeurde tegen haar collega dat ze zo hard werkte en het commentaar van de gasten niet terecht vond maar het de schuld van de keuken was. De jongen werkte wel door maar was minder gericht op de gasten. Na 2 uur gingen we, enigszins teleurgesteld naar huis, en de tafels die bij binnenkomst nog vol stonden waren nog steeds niet afgeruimd.
    Toch is het een leuk concept, alleen afgelopen weekend niet goed uitgevoerd. We gaan hierdoor voorlopig niet terug, maar zullen we zo nu en dan spare ribs afhalen aangezien deze van goede kwaliteit zijn.

5,3