1. Vanavond gereserveerd bij dit schitterende restaurant, het gehele plaatje doet aan als een zeer modern dorpje op een industrieterrein bij Nijverdal. We waren erg vroeg en hebben heerlijk bij de open haard genoten van een Prosecco cocktail met een rode Martini. Erg vriendelijke bediening, een leuke spontane gastvrouw! Wij waren de enige gasten en wij werden dan ook goed verzorgd bij de haard met heerlijk warm brood en sausje. Eenmaal aan tafel toch wel een tegenvaller. Op internet en op de menukaart staat duidelijk a la carte aangegeven doch hier is men van afgestapt. Je krijgt alleen nog Tapas, warm en koud, geen keuze hier in maar gewoon wat de keuken op tafel zet. Wij zijn toch blijven zitten ondanks dat wij heel graag ALC wilden eten. Deze hapjes zijn onbeperkt maar na 1 rondje hadden wij genoeg, we hebben niet eens alle schaaltjes gebruikt. Qua prijs is dit prima, 18,50 onbeperkt. Wij vonden de smaak van de Tapas wisselend, hele lekkere en een aantal die niet passen in het Spaanse leven, teveel van het zelfde: kippenvleugels, kippenpootjes en kipfilet, allemaal met hetzelfde sausje, maar goed ieder zijn smaak. Samengevat, leuke bediening, schitterende zaak, te weinig gasten, geen ALC, geen leuke kaart met nagerechten en wisselende kwaliteit Tapas, de koude tapas beter dan de warme. Hetgeen ook op de kaart staat bij de Tapas zitten er ook niet bij.

1. Tom F
    Van restaurant

John en Wendy bedankt voor jullie recensie.

Met de genoemde punten gaan wij hard aan de slag. Wat betreft het a la carte gebeuren is het zo dat we in de maand mei onze Tapas introduceren. Dit doen we middels het onbeperkt Tapas eten voor 18,50. Vanaf 1 juni zal onze volledige a la carte kaart ingaan zoals die weergegeven is op deze site. Mocht dit niet goed gecommuniceerd zijn naar jullie dan bieden wij daar onze excuses voor aan.

Zoals gezegd bedankt voor uw recensie en wij zullen hier in de toekomst zeker mee aan de slag gaan en wij hopen dat u dan nog eens bij ons komt dineren.