1. Angelo 133 punten

Veruit het beste wokrestaurant dat ik ooit heb bezocht en dat zijn er in zowel Nederland als in het buitenland nogal wat. Eten is perfect, ook voor mensen die minder van wok houden, is het buffet en de bakplaat heel lekker en gevarieerd. Sliptong, kikkerbilletjes, gamba's en diverse keuzen vlees. Eten is altijd vers en komt van bekende groothandel. Jammer dat anderen hier schrijven dat dit niet zo is, want dat klopt absoluut niet. Bovendien blijft het bij het buffet hier altijd netjes, in tegenstelling tot bij andere buffetrestaurants waar het vaak een kliederboel wordt. Onze jonge kinderen gaan graag mee hier naar toe en zij kunnen boven lekker spelen. Voor dit restaurant zitten we graag heen en terug 5 kwartier in de auto. De sfeer en service zijn prima, zeker voor zo'n groot restaurant. Maar vooral het eten en de prijs/kwaliteit zijn top. We komen hier al jaren eten en zullen dat blijven doen.