Op dit adres zit nu: Flips & Ribs

1. Atswoll

Vond de burger erg lekker! Wat ik jammer vond is dat er geen kaas (had een cheeseburger) opzat. Maar heb daar toen wel korting op de rekening voor gekregen, klasse!
    Ik vond het broodje echt een drama!! 't leek net een spons met teveel saus. Daarnaast miste ik de frietsaus bij de frites, echt jammer, heb toen het teveel aan saus maar van het broodje geschraapt.
    Ondanks dat ik vrij aan de late kant was, duurde het even voordat ze de bestelling kwam opnemen & heb ze daarna ook niet meer gezien, daarnaast was de bediening wat je kan verwachten voor een cafetaria. Ik vond het wel vreemd dat iemand van het personeel op het terras met 'bekenden' ging zitten kletsen, dit is not done!!
    De McD is qua burger echt veel slechter maar voor de rest zal ik er toch eerder voor blijven kiezen.