Op dit adres zit nu: Buen Provecho

1. Als ik alle andere reacties lees, dan lijkt het wel alsof wij heel ergens anders zijn geweest. Om 7 uur gereserveerd en na een voorgerechtje van tortillachips kwam om half 10 kwam na meerdere keren vragen dan eindelijk ons eten.........ook nog eens lauw. Tussendoor werd niet eens uitgelegd dat het wat langer ging duren en als we er al naar vroegen kregen we ook nog eens een blik van hoe durf je. Rond half 10 was de saladebar ook zo goed als leeg. Overburen wilde als toetje een ijsje bestellen en die kregen te horen dat het op was . Die bestelde caramelpudding maar die moest eerst uit de vriezer ontdooid worden. Om 9 uur werden er nog mensen aan een tafeltje gezet, die om half 8 gereserveerd hadden........ Het eten was niet geheel onaardig, maar voor ons geen aanbeveling, alhoewel de meeste berichten hier anders doen verwachten. Sorry maar helaas. Kan het niet mooier maken.

2,8