Op dit adres zit nu: UNO

1. Gingen er eten met de kinderen. Kwamen eerste de broodjes met hamburgers. We hadden ook soep besteld en we zeiden dat we toch echt hadden gezegd eerst soep en dan broodjes. Toen gingen de broodjes weer terug en kregen we allemaal een bord soep dat koud was. Daar iets van gezegd, ja dat kon gebeuren. Later kwamen de broodjes, hadden intussen onder de lampen gestaan en de gesmolten kaas erop was een taai stuk geworden. Hebben het nog een paar keer geprobeerd, maar helaas, hier komen we niet meer terug. Jammer, het concept is leuk, dan heb ik ook nog begrip voor enig gestuntel, maar de prijzen zijn behoorlijk. Moet in verhouding staan met elkaar. Ik raad de twee dames, die dit begonnen zijn, aan om zelf wat vaker rond te kijken en op de werkvloer aanwezig te zijn. Op deze manier is het voor niemand goed. Niet voor de mensen die in opleiding zijn, zijn voor de klanten en ook zal deze zaak in deze tijd sneuvelen. Ik zie ook geen vooruitgang en dat zou toch wel moeten nu de zaak al geruime tijd geopend is.

3,2