1. Na onze wekelijkse zondagse wandeling over de vernieuwde boulevard, waar wij halverwege altijd even stilstaan bij de op de boulevard geplaatste humoristische beeldengroep, gaan wij gaarne naar Restaurant "Noordzee-Boulevard" voor een goed glas wijn - de huiswijn is zeer aan te bevelen - en een prima maaltijd!
    Wij worden er altijd hartverwarmend en spontaan welkom geheten door de gastheer en zijn charmante gastvrouw.
    Ook het bedienend personeel verdient een grote pluim, want voordat wij onze jassen hebben uitgedaan staat er al een glas "welkomst-wijn" klaar op onze vaste "stamtafel".
    Het spreekwoord luidt " goede wijn behoeft geen krans " maar wij willen hierdoor wel aangeven, dat er sprake is van goede wijn : zowel de vis- als de vleesgerechten smaken er voortreffelijk (goed bereid en prima kwaliteit) en de prijzen zijn heel redelijk.
    Trouwens tijdens het mossel seizoen is ook het mosselpannetje zeer aan te bevelen.
    Samenvattend :
    In alle opzichten een uitstekende kwaliteit - in de ruimste zin van het woord - prijsverhouding!