Op dit adres zit nu: Orizaba

1. In het begin waren we erg aangenaam verrast door de fijne service, aandacht en hoe snel het eten werd gebracht (hier kom ik later op terug). Veel keus qua gerechtjes waar je uit kunt kiezen. Één gerecht per persoon per keer. Na een aantal gangen was ik wel een beetje uitgekeken op de gerechtjes.

Wat ik miste was dat je geen (gebakken) rijst kon bestellen. Dit zit bij sommige gerechtjes, maar de hoeveelheden zijn minimaal. Je krijgt ook een schaaltje kroepoek bij binnenkomst, was ook wel tof geweest als ze deze bijvullen (helaas namen ze het schaaltje mee en kwam er niets meer terug).

Sushi en sashimi vond ik zelf niet echt geweldig.
    Overige gerechten wel super!

Wat alleen op een gegeven moment wel zo was, is dat we iets bestelden en na een half uur nog niks gebracht werd (er werd ook niet meer omgekeken naar of we nog drinken hadden e.d.). Wij hebben besloten om op dat punt te vertrekken omdat we ook al wel vol zaten. Dit ook gemeld bij het afrekenen waar ons meteen hun excuses werden aangeboden.

Dit laatste zorgt ervoor dat het eindcijfer wat mij betreft een 7 is.