1. Vriendelijk personeel. Je merkt wel dat de ene tafel meer aandacht krijgt dan de ander. Ook werd er door het personeel niet echt door gevraagd naar specifieke wensen. Leuke sfeer in het restaurant maar het eten was echt veel te weinig. Dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Het zijn erg kleine gerechtjes, op zich is dat niet erg. Maar er zat teveel tijd tussen om dan verschillende gerechtjes te eten. We zijn dus met een hongergevoel van tafel gegaan, maar wel met een rekenig van 200 euro. Nou de volgende keer toch iets anders...

3,3

1. Peter Reiters

Beste Mevrouw Damen,
    Jammer dat U het niet naar Uw zin gehad heeft in De Ruyterhof.
    Inmiddels hebben we contact gehad en U heeft aangegeven dat U hel tevreden was over de kwaliteit van de gerechten, maar niet over de portiegrootte.

Jammer dat U niet aangeeft dat die 200 euro voor 6 personen was en inclusief 2 flessen wijn en 6 aperitieven.

Uw tafelgenoten hadden grotere gerechten besteld waaronder runderhaas.
    Zelf heeft U inderdaad alleen enkele kleinere gerechten besteld. Begrijpelijk dat U dan nog trek heeft.

Onze formule met kleinere geruchten is voor sommige gasten even wennen. De meeste gasten zijn juist erg blij met die kleine gerechtjes, de grote keuze en de flexibiliteit van ons aanbod.

2. Beste,

Ik snap niet waar u vandaan haalt dat wij 6 aperitieven en 2 flessen wijn hebben gedronken, want dat is namelijk niet zo !!
    Ook is er geen runderhaas besteld.
    Wij hebben een ander restaurant gevonden in een dorp naast jullie waar je voor 270€ ( 6 personen ) veeeeeel meer op je bord krijgt met een hoop meer service. Dit is mijn mening en wat wij er van ervaren hebben..

3. Peter Reiters

We hebben de bon nog!
    Dan heeft U daar maar liefst 35% meer betaald.
    Dat is dan per persoon 1 extra gerecht. Dan had U bij ons ook zonder trek van tafel gegaan. Veel mensen vinden onze bijzondere formule met kleinere gerechten heel fijn. Maar er zijn ook mensen die er moeite mee hebben.
    Fijn dat U een collega heeft gevonden waar U het wel naar Uw zin heeft.

4. Het gaat mij niet om die 35%.. Als het beter is, is dat altijd die 35% waard. Jammer dat je je zo laat gaan. Heb respect voor iemand zijn mening. Jeejtje !

5. Peter Reiters
    Van restaurant

Zeker hebben we respect voor de mening van onze gasten als die onderbouwd is.
    Daar kunnen we dan iets mee. 200 euro veel te veel geld vinden zonder dat je aangeeft dat het om 6 personen gaat, is wel erg vaag.
    Maar U geeft ons in eerste instantie een zware onvoldoende zonder enige onderbouwing. Het minste dat U had kunnen doen is aangeven dat U alles wel lekker vond, maar gewoon veel te weinig zoals U in onze prive mails heeft toegegeven.
    Als je zo een stevige recensie geeft, mag je ook een stevige reactie verwachten. Je hebt het wel over de boterham van mensen die hard weken om het hun gasten Nasr de zin te maken.

6. Huh, prive mail ?? Met wie heeft u dan contact gehad ?? Met mij niet hoor...