Op dit adres zit nu: Sushi & Zo

1. Ik heb met mijn vriendin dit restaurant bezocht omdat het lovende recenties had op deze site en ik als onbekende in de regio een restaurant zocht nabij Mill. Ik had een hoge verwachting van dit restautant maar helaas kwam daar weinig van uit. De bediening is inderdaad erg aardig maar over culinair kun je hier echt niet spreken. De uitstraling laat ook zeker te wensen over. Ze doen wel erg zijn best maar ze slaan op meerder fronten de plank volledig mis. Jammer voor de zaakvoerder maar ook voor ons omdat we toch echt iets anders verwacht hadden.

4,1

1. Geachte mevrouw,
    Wij hebben met verbazing kennisgenomen van uw recensie.
    We zullen vanzelfsprekend uw opmerkingen zorgvuldig onderzoeken en vragen daarvoor uw medewerking.
    Kun u aangeven wanneer u in ons restaurant bent geweest? En welke uw verwachtingen waren?
    En welke gerechten u heeft besteld? En wat precies uw klachten zijn en wat er met uw klachten is gedaan?
    En op welke fronten wij de plank misslaan?
    In afwachting van uw reactie,
    Met vriendelijke groet,
    S. de Leeuw (eigenaar)