1. Ik heb hier pasgeleden met mijn partner gegeten, omdat ik weleens benieuwd was naar tapas. We werden heel vriendelijk ontvangen, en het restaurant was ongeveer halfvol toen we kwamen. Gezellig ingericht, en leuke latin muziek. Wij kozen voor het onbeperkt tapas eten voor 37,50 voor 2 pers (we hadden een kortingsbon van de site geprint). Er was heel veel keuze op de kaart, zowel vis, vlees als salades en gerechtjes met kaas erin etc. Ik hou normaal niet zo van geitenkaas, maar hun salade met geitenkaas, honing en pijnboompitten was echt verrukkelijk! Alle andere gerechtjes waren ook top, en werden snel geserveerd. Alles was goed warm en zag er verzorgd uit. We namen een biologische rode wijn erbij, maar die vond ik niet zo bijzonder. Daar had ik iets meer van verwacht. De medewerksters kwamen net iets te vaak vragen of alles naar wens was, maar ze waren wel vriendelijk en hadden zichtbaar plezier in hun werk. Na 4 rondjes tapas bestellen, zaten we goed vol, en we hebben heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader, en een goede kwaliteit voor deze prijs! Ga zo door, Tapa Tapa! We komen zeker nog eens terug.