Op dit adres zit nu: Steakhouse De Bonte Wever

1. We hebben hier gegeten op 15-12-2012

We hadden gereserveerd om 17.00 voor 4 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby waarvoor we het verzoek hadden gedaan om de wagen bij onze tafel kwijt te kunnen. Hier zou rekening mee gehouden worden, maar niet gebeurd.
    Het drinken werd snel gebracht waarbij we de kaart kregen naar erg lang wachten hebben we maar is geroepen of we nog geholpen werden want idereen zat al te eten om ons heen terwijl wij als eerste in het resturand waren. expres om 17.00 gereserveerd, omdat wij 2 peuters mee hadden, die ook honger hadden en vervelend werden.

Het eten was erg slecht, de sparerips waren erg droog, smakeloos en kon hele stukken weg gooien. De piri piri was ook niet te eten. De kip was erg droog, verzoop in de olie en was qua kruiden niet piri piri waardig. Om het kort samen te vatten: echt een afgang. Wij zullen er dan ook zeker niet meer komen!

1,5