1. Op 12 dec. een afspraak gemaakt i.v.m.25 jarig jubileum van mijn man maar stond niet in de boeken.Nog nooit zo'n slechte service en bediening meegemaakt.Ga hier niet met kinderen heen want het duurt veel te lang.We waren met 8 volwassenen en 5 kinderen Om 19.00 bestelling gedaan de soep kwam in etappes tegen 20.00 en ze waren er ook nog één vergeten om 21.30 (veel te laat)kwam het warme eten en de aardappeltjes waren vreselijk droog het eten was ook niet om naar huis te schrijven stoofpotje is bij mij rundvlees maar kreeg drie verschillende soorten vlees (varken-rund-kip)en kip die was zo droog dat je er twee glazen water bij moest hebben om weg te krijgen had het door gegeven maar kreeg geen respons terug heel slecht aan de spareribs zat weinig vlees kreeg ook maar drie kleine stukjes en het was ook nog lauw tussen door komen ze ook niet even vragen hoe het smaakte we moesten zelf elke keer naar de bar voor drinken en de kinderen gingen zich vervelen logisch toch als het zo lang duurt we waren pas om 22.30 klaar.Het had een leuke avond moeten zijn maar helaas het was een domper.
    Ons zien ze er nooit meer we maken geen reklame voor voor ze.