1. fam.Donkers/Hofst/Bogart

Waren op zoek naar een restaurant voor een club-feest.

Tijdens het eten werd een hond (zo groot als een kalf) langs ons gezet. Het beest begon te sloeberen uit een door het personeel neergezette bak. Blaffen deed hij niet maar het sloebergeluid was in heel de zaal te horen. Een v.d obers hand werd afgelikt die daarop de hond begon te knuffelen. Daarna ging hij naar de bestekbakken om weer verder te gaan met het klaarmaken van tafels en de bediening. Lekker hygiënisch toch?? Ook het groentebuffet werd zo onder handen genomen.

We zaten op een leuke plaats maar de chargrijnige eigenaresse wilde ons (terwijl we bijna klaar waren met eten toen de hond binnen kwam) nog gaan verplaatsen. Dus wij zouden onze mooie plaats moeten afstaan voor iemand die net binnenkomt! Schandalig. Zet die personen met de hond maar ergens achteraf zodat niemand er last van heeft. In een ordinaire frites-kot zou zoiets nog niet eens zijn voorkomen. Daar zijn honden meestal nog niet eens toegelaten! Heel wat meer klantvriendelijkheid en héél wat meer hygiëne mag van een "restaurant" toch wel worden verwacht.

Dit kunnen wij de club niet aandoen!! Aan enkelen die wij dit vertelden zeiden: "Ik zou direct zijn opgestapt". Dat hadden wij eigenlijk ook moeten doen.

Het was echt eens maar ook nooit meer.

Overigens, de hond zelf kan aan dit alles niets doen. Die werd ook maar gedrild en geduwd. Vroeger lieten wij de hond thuis of in de auto.