Op dit adres zit nu: Sushi Haven

1. Ik baalde ervan dat ik 2 groupons had gekocht voor deze tent, want de recensies waren moordend. Of het toeval was kom ik binnenkort wel achter, maar wij hebben een positieve ervaring opgedaan. Wij hadden een paar weken geleden gereserveerd voor een donderdag avond. Wat mij opviel was dat er niet naar mijn naam werd gevraagd. Eenmaal aangekomen werden we door de gastvrouw gevraagd onder welke naam wij hebben gereserveerd. Toen ik vertelde dat mij niet naar mijn naam werd gevraagd was dat geen probleem. Er was nog plek en wij mochten zelf kiezen waar wij wilden gaan zitten. Alles zag er netjes en schoon uit en de bankjes zijn ideaal. Lekker zacht, ruim en romantisch. De drankjes en het eten lieten niet lang op zich wachten, want in minder dan anderhalf uur hadden wij al 3 rondes op. Meer was niet nodig. Ik geef toe dat het niet de beste sushi is die ik ooit heb gegeten, maar er is ook niets mis mee. Wat mij bij het zien van de kaart was opgevallen is dat de samenstelling van de gerechtjes anders is dan op de kaart die online staat. Maar er is zoveel keus dat dit geen negatieve ervaring was. En natuurlijk werd er wel eens een verkeerde bestelling neergelegd, maar dat werd gelijk weer opgelost.
    Normaal gesproken zou ik nergens een recensie plaatsen, maar ik voelde mij moreel verplicht, want het beeld dat ik van de recensies hier kreeg komt totaal niet overeen met mijn ervaring daar.
    Wij kijken ernaar uit om er snel weer te gaan eten! :)