1. Vanavond hier gegeten met 2 personen.
    Heerlijk gegeten, en dat voor nog geen 2 tientjes per persoon!
    Mensen die zeggen dat 5 x 5 gerechtjes (25 gerechtjes per persoon!) niet "all you can eat" is... dat krijg je toch nooit op!
    Porties zijn prima, het ziet er exact zo uit als op de menukaart. Allemaal keurig verzorgd en de bediening is prima op tijd met het weghalen van de schaaltjes.
    Zoals anderen voor mij al zeiden, ook als je niet van sushi houdt kun je heel veel andere gerechtjes proberen. Vlees of visspiesjes, bamisoep, gefrituurde hapjes, echt van alles.
    En voor de smaak een heerlijk bolletje sesam of groene thee ijs na. Zeker het proberen waard!
    En ja, het is misschien niet veel ijs maar het is net als de gerechtjes een klein hapje. Voor een grote ijscoupe kun je naar Van der Poel voor een heel ander bedrag.
    Kortom: Kami Sushi is een super restaurant voor een goede prijs en het eten is van uitstekende kwaliteit. Ik ga hier absoluut vaker naartoe!