1. Wij zijn sushi liefhebbers. Zagen het in chinese schrift opgestelde bord buiten en dachten, ha, geen nederlanders dus.... En zijn op de gok naar binnen gegaan. De aankleding is spartaans, gezellig is het door de buitelandse sfeer die door de chinese (japanse?) klanten die in hun landstaal gesprekken voeren ontstaat. Ook de bediening is De bediening was erg vriendelijk en beleefd, wees er zelfs op dat we bij wat wij besteld hadden eigenlijk in de verkeerde volgorde aan het eten waren waardoor de versheid van sommige gerechten minder tot zijn recht kwam. En hij had gelijk. Wij hadden gekozen voor onbeperkt sushi, maar zaten bij de tweede ronde al zo vol met lekkers dat we niet meer konden. De porties waren gróót. De teppanyaki gerechten byzonder smaakvol, de sushi maki en rolls knapperig en lekker, de gefrituurde gerrechten hadden een paneer waar we nu nog aan denken. Met andere woorden: heerlijk. Oké, toen het voor de tweede keer helemaal vol liep die avond hebben ze onze bestelling verkeerd doorgegeven, vervelend: maar ze waren zeer verontschuldigend en snel met het corrigeren. Voor de partner van een sushi liefhebber die vindt dat je alleen rijstballen eet zeer zeker aan te bevelen.
    Wij gaan terug om de gewone kaart te proberen: buiten ons waren er maar weinig die onbeperkt sushi kozen. De kaart is ook zeer uitgebreid en zeker niet te duur. En de thee die ze serveren ... een hele ervaring.
    che-che