1. Zijn met 2 personen gaan eten met de intentie om een avond in november te boeken voor ongeveer 30 pers.
    Op de site van De Beertuin staat duidelijk dat de mogelijkheid bestaat om in November voor groepen boven 15 pers een BBQ te boeken.
    Nadat wij redelijk goed gegeten hadden kwam de eigenaar bij ons voor de reservering te bespreken en nadat wij aangaven dat het eind november was werd ons op botte en boerse wijze duidelijk gemaakt dat hij dat niet wilde aannemen omdat hij dan na 6 weken het restaurant weer moest openen en dat de bierleiding ook weer opnieuw gespoeld moest worden wat € 60 zou kosten.
    Nadat ik hem had gezegd dat dat wel op hun site stond ontkende hij ten stelligste dus maakte ons voor leugenaar uit.
    Hij ging zelf op de site kijken en moest toen toch toegeven dat het juist was maar evengoed was hij niet bereid om te reserveren.