1. Schandalig!

Eerst gebeld om te reserveren maar dat kon vanaf 6 personen en wij waren met 2. Er was allicht nog wel een plaatsje vrij als we kwamen zeiden ze aan de telefoon.

Wij daarheen met de bus vanuit eersel, wat bleek toen we aankwamen dat het zowat helemaal vol zat om 7 uur, maar er was nog wel een plaatsje vrij. Dus wij drinken besteld en brood en dat ook vrij snel gekregen, maar na 25 minuten kwamen ze de bestelling opnemen voor de 1ste ronde. Wij bestelden ieder een pilsje, nog wat brood en ieder een gerechtje, het bier kregen wij na 25 minuten te hebben gewacht en de rest van de bestelling was er om 5 voor 8 nog niet. Dus toen zijn we opgestaan en hebben we de rekening gevraagd, en vroegen ze meer als 13 euro voor 4 bier en 1 mandje brood (wat normaal van het huis is) dus wij hebben betaald en zijn maar ergens anders gaan eten. Dat het druk is begrijp ik maar laat mensen geen uur wachten op een gerecht, negeer ze niet, en de andere tafels kregen wel vrij snel eten. Hoop dat jullie hier echt iets mee doen want anders zie je ons niet meer terug. Ben 2 keer geweest 1 keer was het goed en nu dit. Sorry maar dit was echt abnormaal slecht, en aangezien ik zelf in de horeca werk krijgt jullie zaak een slechte naam vanwege mond op mondreclame

4,3