1. Vandaag met gezin voor een lunch geweest, er was een hele vriendelijke serveerster (die continue werd afgesnauwd door twee managers, ze kon niets goed doen in hun ogen). Voor ons was ze erg vriendelijk, ze nam de bestelling op voor het drinken, wij konden intussen een keuze maken op een zeer beknopte kaart. De manager stond ineens naast ons en sneerde, nou dan kom ik zo wel terug opnemen, wij keken elkaar verbaast aan, we hadden onze bestelling toch al door gegeven, hij zei ook niet vriendelijk gedag om onze aandacht te trekken, maar gaf een sneer en vertrok. De sfeer daar onderling was niet goed er word veel gesnauwd tegen elkaar. Het eten is er op achter uit gegaan, voorheen betere menukaart. Een sandwich met kroket is een kleinsneetje brood, we hadden witbrood besteld, we kregen lichtbruin, toen ik daar een opmerking over maakte, zei de manager, ja hoor dat is boerenwit! Nou het was echt geen witbrood. Bij de panini zit geen garnering, kaal bord met een door gesneden panini (lijkt op afhaal). We zijn er vaak geweest, maar dit was de laatste keer voor ons.

3,6