1. Met het ontzet van Groningen hier buiten op het prachtige terras gegeten. Het was erg druk, maar we werden prima bediend door de erg vriendelijke bediening. We hadden kerriesoep met ham vooraf. Erg lekker en daarna ossenhaas en heilbot. Het vlees was heerlijk mals en goed gebakken, net zoals de vis. Zagen de recentie van Hermus en Zandstra hangen en snappen hun recentie. Gewoon prima eten voor een prima prijs. Met keurige bediening en een heel mooi interieur en gezellig terras. Wij waren hier nog nooit geweest, maar vinden het een echte aanrader. Tip: de lekkerste rosé van heel Groningen!

Vorige recensies van Hans

• Geweldig gegeten met z'n vieren, 3 gangen en dat voor dik 100 euro. Rustiek stokbrood met kruidenboter en champignontapenade! Heel lekker. Krokant gebakken geitenkaas op de salade, de carpaccio is heel apart en vers, dit krijg je nergens.
    Bijzonder en erg lekker hoofdgerecht voor onze vegetariër in het gezelschap, verder een lamsrack om te zuigen en je vingers bij op te eten. De zeetong was prachtig en kunstig gepresenteerd, stevig gebakken en met een heerlijke saus. Huisgemaakte friet van Roseval aardappeltjes erbij met diverse beetgare groenten en een gemengde salade. Top.
    De toetjes waren ook al erg lekker: warm peer taartje, chocolade taartje uit de oven en een parfait. We hebben de hele avond gesmuld. Super bediening, hier wordt je als gast verwend en in de watten gelegd.
    Het pand is werkelijk schitterend en heel sfeervol aangekleed. Alles klopt en het voelt allemaal heel warm aan. Absolute aanrader.