1. van Pinxteren

Vandaag bij suykerbuyck gegeten... De pannenkoeken waren zeer smakeloos, der had meer zout of suiker in gemoeten, nu was het echt juist deeg dat je aan het eten bent. De shoarma was ook van slechte kwaliteit, echt niet restaurant waardig.

Hier komen we niet meer terug, ondanks dat we het vroeger heel lekker vonden en er regelmatig stopte... Volgens uitbater is er niets veranderd, dus zal het smakeloze goedje wel aan onze 5 personen liggen... Er werd niet erkent dat het niet smakelijk was, toch werden er 6 munten (voor speelgoed/snoep) aangeboden. Aangezien de kinderen al met papa in de auto zaten en we na deze smakeloze bedoeling niet meer terug komen heb ik daar vriendelijk voor bedankt. Dit was voor ons dus de eerste keer sinds lange tijd weer, en ook meteen de laatste keer .... voor 45 euro kun je perfect ergens beter eten, met een betere service