Op dit adres zit nu: Humphrey's

1. We hadden al gereserveerd toe we de niet al te positieve recensies op deze site zagen. Normaal ben ik niet zo'n recensent op internet (vertel het liever gewoon tegen de eigenaar) maar wil hier echt even iets recht zetten.

We hebben gedineerd in de trattoria op de eerste verdieping en het fantastisch naar onze zin gehad. Kwaliteit eten is uit de kunst. Mijn hoofdgerecht (perfect gegaard rundvlees met scampies en risotto, je verzint het niet ...) echt een aanrader! Enkele dagen van te voren gebeld en aangegeven dat 1 persoon strikt gluten vrij moet eten. Geen vanzelfsprekendheid in een italiaans restaurant maar er was vers gemaakte glutenvrije focaccia en prima glutenvrije pasta ter beschikking. Brood werd heel correct met een apart mes gesneden, dus men weet waar men mee bezig is. Onze kinderen werden nog even mee de keuken in genomen voor een rondleiding (wilden ze graag), hetgeen natuurlijk alleen kan als het niet zo druk is.

Al met al uitstekend gegeten in een fijne ambiance. De bediening (en keuken) mogen alleen iets meer uitstralen dat ze het zelf ook naar hun zin hebben; was hier en daar een tikkie te veel 'ik moet werken vanavond' houding.

Dus, mensen, laat je niet te veel misleiden door de negatieve recensies op deze site. Wij hebben een top avond gehad!