Restaurant verhuisd

Deze eetgelegenheid is verhuisd naar Willemsoord 51, 1781 AS, Den Helder

1. Ik schrok van alle reacties hier... oke ik geef toe het is geen super restaurant, maar vind het jammer dat deze zo negatief wordt neergezet.
    Ik denk namelijk dat er ook heel veel mensen wel tevreden zijn, aangezien wij daar de afgelopen 5 maanden redelijk vaak zijn geweest, en het om 6 uur echt bijna vol zit, en dat ook echt iedere keer!
    De bediening ben ik mee eens, dat moet echt veranderen, en dan als eerste de kleding.
    Maar goed, wat ik positief vind van costa smeralda is dat je er altijd wel op je gemak zit, het eten smaakt ons op een enkele keer na altijd goed, in verhouding met prijs ook goed, voor de kinderen ook een klein beetje aandacht, je kan alles aanpassen zoals je dat wilt op de menukaart, de (gratis) broodjes met kruidenboter vooraf, en er ontbreekt misschien een beetje sfeer van nu , maar ach het heeft ook wel weer wat die eeuwige inrichting en wat ik belangrijk vind de ongedwongen sfeer.

groetjes