1. Via de slaapfabriek in twello hebben wij bij 't diekhuus gereserveerd. De eigenaresse heeft ons opgehaald en naar het restaurant gebracht. Een erg vriendelijke mevrouw waar wij ons direct bij op ons gemak voelden. Eenmaal aangekomen werden we naar onze plaats gebracht en kregen we een lekker welkomstdrankje geserveerd waarna ons gevraagd werd waar we qua eten eventueel niet van hielden. Vervolgens hebben wij genoten van een aantal (acht) heerlijke gerechtjes met bijpassende wijnen. De eigenaar en eigenaresse deden de bediening en uitleg wat wij als erg prettig hebben ervaren, erg vriendelijke en gepassioneerde mensen waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Voor een gezellige en avondvullende avond met lekker (verrassend) eten kan ik iedereen aanraden om hier heen te gaan. Wij hebben er in elk geval van genoten en zullen hier zeker nog eens terug keren! En voor de mensen die schrijven dat het hier stijf is daar begrijp ik niets van, dat is helemaal niet zo.?! Het is hartstikke gezellig en het is denk ik ook hoe je je zelf opstelt.