1. Johan de Jong

Afgelopen weekend op aanraden van vrienden maar eens gaan kijken bij Pepe & Coco. bij binnenkomst had ik het gevoel alsof ik een hippe tent in Amsterdam binnenstapte en dat in Sneek! Mooie strakke en sfeervolle inrichting. de muziek stond niet te hard maar was wel lekker aanwezig. mooie soulplaatjes werden afgewisseld met moderne relax muziek. ontvangst zeer vriendelijk en aangenaam zodat we ons direct thuis voelde. Het eten was heerlijk. Ik heb gekozen voor het maandmenu die op dit moment Sydney is. Ik heb kangaroo biefstuk gegeten! heerlijk stukje vlees, wat je niet overal op de kaart ziet staan.
    Na het eten overgegaan op de cocktails waar een grote keuze in is. om 22.00 uur begon de dj zijn plaatjes te draaien waardoor de sfeer omsloeg van restaurant naar loungebar! heerlijke avond uit en dat gaan we zeker vaker doen. kortom Aanrader.